CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 12 February 2012

Another suka suki project~ hehe

Hari ni kepala otak terlalu sarat dgn order2 yg tertangguh, maka~terhasil lah doll kepala tanpa badan ni <3

Terinspirasi dr anak customer yg sgt2 comel mase kat Gerbang Malam Teluk Intan.

 bygkan la~ ish budak umo 3 tahun dgn tocang kiri kanan di ikat guna getah bola2 pastu ade reben tecik plak kat rambut dia tuh.....riang ria je pakse mak dia beli cepit ribbon kt gerai kitorg ho ho ho ho...... bagus betul adik ni hehe.....




selain dr tu, siapkan jugak customer pnye request <3

 Lens Case yg sedap hehehe~ xleh makan pon :P


dan yg simple mcm ni~

p/s: maaf utk kualiti gambar yg x hensem sbb snap guna henpon dell ni aje hehe....

No comments: